Η κατάσταση στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου εξακολουθεί να είναι δύσκολη – ανακοίνωση από το ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων ΓΝΑΝ

Η κατάσταση στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου εξακολουθεί να είναι δύσκολη . Λόγω της έλλειψης ιατρών, ενώ το νοσοκομείο Αγ. Νικολάου εφημερεύει όλες τις ημέρες,   κάθε μήνα  υπάρχουν 7 – 8  κενες εφημερίες   στο καρδιολογικό, 7-8  στο χειρουργικό, 15 στο ακτινολογικό, 7-8 στο αναισθησιολογικό (που από τον επόμενο μήνα θα γίνουν 15) καθώς επίσης πολλά κενά σε άλλες ειδικότητες (ΩΡΛ, ουρολογικό, δερματολογικό, οφθαλμολογικό, γαστρεντερολογικό, ογκολογικό,  κλπ).

Λόγω των κενών στα προγράμματα εφημεριών η  χειρουργική κλινική κλείνει από τις 22/7 ως τις 31/7 (δεν θα νοσηλεύει περιστατικά, δεν θα γίνονται εισαγωγές), ενώ η καρδιολογική κλινική έκλεισε  από τις 11/7 ως τις 16/7 και το διήμερο 21-22/7.

Η Μονάδα Εντατικής Θεραπείας λόγω έλλειψης ιατρών έχει μειώσει τις κλίνες από 6 σε 4 από τον Απρίλιο του 2024 . Σοβαρά προβλήματα υπάρχουν και στο Τμήμα Επειγόντων όπου οι εφημερίες του μήνα καλύπτονται με βοήθεια με μετακινήσεις ιατρών από άλλα νοσοκομεία και από άλλες δομές υγείας. Το νοσοκομείο δεν διαθέτει νευρολόγο, ενώ από τον Ιούνιο δεν διαθέτει ούτε γαστρεντερολόγο.

Εκτός βέβαια από την ιατρική υπηρεσία, σοβαρή υποστελέχωση και μεγάλα κενά υπάρχουν και στις άλλες υπηρεσίες του νοσοκομείου Αγ. Νικολάου (νοσηλευτική, διοικητική, τεχνική, εστίαση, πλυντήρια, φύλαξη, καθαριότητα και υποστηρικτές υπηρεσίες), κενά που καλύπτονται με τη στέρηση των εργασιακών δικαιωμάτων του προσωπικού, που δεν μπορούν να παίρνουν τις κανονικές άδειες και τα ρεπό που δικαιούνται, με αποτέλεσμα σε κάθε εργαζόμενο να οφείλονται περισσότερες από 95 ημέρες άδειας και ρεπό από προηγούμενα έτη.

Ο  συνολικός αριθμός υπηρετούντων εργαζομένων του νοσοκομείου από τον Ιούλιο του 2023 μέχρι σήμερα έχει μειωθεί κατά 25 περίπου εργαζόμενους .Τα τελευταία τρία  χρόνια δεν έχει προσληφθεί ούτε ένας επικουρικός εργαζόμενος.

Επίσης,  η εφαρμογή του νόμου για τις αλλαγές στις δομές  ψυχικής υγείας  δημιούργησε νέα προβλήματα στις δομές ψυχικής υγείας της περιοχής μας λόγω των μετακινήσεων προσωπικού σε άλλες δομές.

Ακόμη,  από τον Οκτώβριο του 2024 το νοσοκομείο δεν έχει Διοικητικό Συμβούλιο αφού εκκρεμεί ο διορισμός ΔΣ των διασυνδεόμενων νοσοκομείων ν. Λασιθίου από το Υπουργείο Υγείας.

Προφανώς για τις  αποχωρήσεις γιατρών και προσωπικού και τις άγονες προκηρύξεις θεσεων ευθύνονται η υποαμοιβή, η υποχρηματοδότηση, ο περιορισμένος αριθμός προσλήψεων και οι  άσχημες συνθήκες εργασίας.

Ο κόσμος της περιοχής μας έχει δείξει έμπρακτα τη στήριξη του στο νοσοκομείο και τη διαμαρτυρία του για την άσχημη κατάσταση με τις μεγάλες κινητοποιήσεις στις 14 Δεκεμβρίου στην πλατεία Αγίου Νικολάου, στις μεγάλες συγκεντρώσεις σε Ιεράπετρα και σε Σητεία το Φλεβάρη και το Σεπτέμβρη του 2023 και στις 28 Μαρτίου στο Σεληνάρι με συμπολίτες από όλο το νομό Λασιθίου.

Πριν από ένα χρόνο υπήρξε μονοθεματική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγ. Νικολάου για το θέμα της υγείας και του Νοσοκομείου, ενώ λίγους μήνες μετά ακολούθησε συνάντηση αντιπροσωπίας του δήμου και των εργαζομένων με τον Υπουργό Υγείας. Οι όποιες  παρεμβάσεις έγιναν από  τότε (ένταξη του νοσοκομείο στην Α άγονη ζώνη με αύξηση του σχετικού επιδόματος και αλλαγή της νομοθεσίας για το χρόνο παραμονής ιατρών στις άγονες περιοχές, προκηρύξεις ιατρικών θέσεων) δεν λειτούργησαν αποτελεσματικά, αφού οι περισσότερες ιατρικές θέσεις που προκηρύχτηκαν έμειναν κενές και καλύφθηκε ένα πολύ μικρό μέρος από τα κενά. Παράλληλα ενεργοποιήθηκε ο θεσμός της δυνατότητας ιατρών ΕΣΥ να έχουν και ιδιωτικό έργο, κάτι που συντέλεσε στην αποδυνάμωση του νοσοκομείου Αγ. Νικολάου και της δημόσιας δωρεάν υγείας συνολικά.

Δεν πρέπει να τρέφουμε αυταπάτες. Κανένα νοσοκομείο δεν μπορεί να σωθεί μόνο του. Μοναδική λύση για τη σωτηρία των νοσοκομείων του νομού Λασιθίου είναι η ανατροπή της πολιτικής που εφαρμόζεται και η ενεργή συμμετοχή και στάση των πολιτών στην κατεύθυνση αυτή. Χρειάζεται δραστική αύξηση αποδοχών, βελτίωση των συνθηκών εργασίας και μαζικές προκηρύξεις θέσεων για να σταματήσει η συνεχής αποδυνάμωση των νοσοκομείων και για να μπορούν οι πολίτες να λαμβάνουν πλήρεις και ασφαλείς υπηρεσίες υγείας χωρίς να βάζουν ξανά το χέρι στην τσέπη, αφού ήδη έχουν πληρώσει ασφαλιστικές εισφορές και φορολογία.

Για αυτό το λόγο χρειαζόμαστε την ενεργή συμπαράσταση και συμμετοχή από όλους στον αγώνα για τη στήριξη της δημόσιας δωρεάν υγείας και του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου.

Τα αιτήματα μας είναι:

• Δραστική βελτίωση των μισθολογικών και εργασιακών συνθηκών των εργαζομένων στο ΕΣΥ, αυξήσεις και  επαναφορά 13 ου και 14ου μισθού, σεβασμό στα εργασιακά δικαιώματα και την προσωπικότητα των εργαζομένων, ώστε να εξασφαλισθούν αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για τους υγειονομικούς, να αντιστραφεί το κύμα παραιτήσεων και να δημιουργηθεί κλίμα προσέλκυσης νέων ιατρών και εργαζομένων στο ΕΣΥ.

• Όχι στα μπαλώματα με μετακινήσεις (μεταξύ τμημάτων και μονάδων υγείας), και με προσλήψεις  ιδιωτών γιατρών με μπλοκάκι κοκ.

• Πλήρη στελέχωση όλων των δημόσιων νοσοκομείων και του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου με το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό πλήρους αποκλειστικής απασχόλησης. Απορρίπτουμε τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης για χρηματοδότηση των νοσοκομείων με βάση την παραγωγή έργου  Συνεχίζουμε και ενισχύουμε την κοινή δράση με όλα τα σωματεία υγείας του νησιού μας σε αυτή την κατεύθυνση

• Μονιμοποίηση όλων των εργαζόμενων με ελαστικές μορφές απασχόλησης χωρίς όρους και προϋποθέσεις – Καμιά απόλυση συμβασιούχων στην υγεία

• Προστασία και ενδυνάμωση του δημοσίου και δωρεάν χαρακτήρα του ΕΣΥ, καμία πληρωμή από τους ασθενείς

ΔΣ Συλλόγου Εργαζομένων ΓΝΑΝ

Ανακοίνωση Δ.Σ. της ΕΝΙΛ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Πληροφορηθήκαμε τον θάνατο της αγαπημένης μητέρας του Προέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου, Γιώργου Μανουσάκη.

Το Δ.Σ. της ΕΝΙΛ εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στον ίδιο και στην οικογένειά του για την απώλεια αυτή.

Ευχόμαστε κουράγιο και δύναμη σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.

Άγιος Νικόλαος, 14 Ιουλίου 2025

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης:

Καραταράκης Κώστας, πρόεδρος

Αλεξανδρόπουλος Αργύρης, γραμματέας

Αναγκαία η άμεση αναπλήρωση της θέσης Γαστρεντερολόγου στο Γενικό Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου

Η λήξη της σχεδόν οκταετούς θητείας του μοναδικού Γαστρεντερολόγου στο Γενικό Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό. Η προσφορά του ιατρού κ. Ν. Χρύσανθου, τόσο σε κλινικό όσο και σε οργανωτικό επίπεδο, υπήρξε καταλυτική για τη δημιουργία και λειτουργία του Γαστρεντερολογικού Τμήματος και της Μονάδας Ενδοσκοπήσεων – δομές που έως το 2017 ήταν παντελώς ανύπαρκτες στο Νομό Λασιθίου.

Με επιμονή, τεκμηριωμένες παρεμβάσεις, εξεύρεση πόρων και διαρκή υποστήριξη των κλινικών του Νοσοκομείου, ο εν λόγω ιατρός θεμελίωσε ένα πλήρως λειτουργικό Τμήμα, που εξυπηρέτησε περισσότερους από 12.000 ασθενείς στα εξωτερικά ιατρεία και πραγματοποίησε πάνω από 7.250 ενδοσκοπικές πράξεις, συχνά σωτήριες για τη ζωή των ασθενών.
Η απουσία Γαστρεντερολόγου από το Νοσοκομείο θα οδηγήσει, αναπόφευκτα, σε εκτεταμένες διακομιδές, καθυστερήσεις στην διάγνωση και θεραπεία, και επιβάρυνση των λοιπών τμημάτων, ιδίως της Παθολογικής Κλινικής. Η επένδυση στην πρόληψη και έγκαιρη αντιμετώπιση των παθήσεων του πεπτικού αποτελεί στοιχειώδη όρο εύρυθμης λειτουργίας ενός σύγχρονου νοσοκομείου.
Η Πολιτεία και οι διοικήσεις οφείλουν, άμεσα και χωρίς καθυστέρηση, να προβούν σε προκήρυξη και άμεση κάλυψη της θέσης του Γαστρεντερολόγου, ώστε να διασφαλιστεί η συνέχεια της λειτουργίας του Τμήματος και να μην ακυρωθεί μια πολυετής και υποδειγματική προσπάθεια που πραγματοποιήθηκε υπό αντίξοες συνθήκες.
Η αναπλήρωση της θέσης αυτής δεν αποτελεί απλώς διαχειριστική ανάγκη, αλλά πράξη ευθύνης απέναντι στους πολίτες του Νομού Λασιθίου.


Άγιος Νικόλαος 20 Ιουνίου 2025
Εκ του Δ.Σ. της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου
Καραταράκης Κώστας, Πρόεδρος
Αλεξανδρόπουλος Αργύρης, Γραμματέας

Το διήμερο δράσεων για την Εργατική Πρωτομαγιά από σωματεία στον Άγιο Νικόλαο

Σάββατο 3 Μαΐου 2025

Το διήμερο δράσεων για την Εργατική Πρωτομαγιά από σωματεία στον Άγιο Νικόλαο

Διήμερο δράσεων για την Εργατική Πρωτομαγιά διοργανώθηκε την  Τετάρτη 30 Απριλίου και την  Πέμπτη 1 Μαΐου από τον Σύλλογο Εργαζομένων του Νοσοκομείου του Αγίου Νικολάου, την ΕΛΜΕ Λασιθίου, την Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου και το Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Επισιτισμού, Τουρισμού, Ξενοδοχείων και Συναφών Επαγγελμάτων Ν. Λασιθίου «Τάλως».

Το απόγευμα της Τετάρτης 20/4/25  στο Εργατικό Κέντρο Λασιθίου προβλήθηκε  η ταινία «Ludlow, οι Έλληνες στους πολέμους του άνθρακα»,  το ντοκιμαντέρ του Λεωνίδα Βαρβαρού. Παρουσιάστηκε  το χρονικό της σύγκρουσης του 1913-14 μεταξύ της Ένωσης Ανθρακωρύχων Αμερικής United Mine Workers of America (πολλά μέλη της οποίας ήταν Έλληνες μετανάστες),  και των εταιρειών άνθρακα κάτω από την ηγεσία του Ροκφέλερ.

Ο Πόλεμος του άνθρακα του Κολοράντο είναι η πιο βίαιη και αιματηρή σελίδα του εργατικού κινήματος της Αμερικής. Σε αυτήν τη μετωπική σύγκρουση μεταξύ του Ρόκφελερ και του συνδικάτου των ανθρακωρύχων, σημαντικό ρόλο έπαιξαν 500 Έλληνες. Αποτέλεσαν τη ραχοκοκαλιά του αντάρτικου στρατού που έφτιαξε το συνδικάτο για να εκδικηθεί τη Σφαγή του Λάντλοου -τις δολοφονίες 20 γυναικόπαιδων και του ηγέτη των Ελλήνων Λούι Τίκα στις 20 Απριλίου του 1914. Το ντοκιμαντέρ αφηγείται την άγνωστη ιστορία αυτής της σύγκρουσης, φωτίζοντας τον ιδιαίτερο ρόλο των Ελλήνων, μέσα από μαρτυρίες απογόνων τους στο Κολοράντο, συνεντεύξεις με Αμερικανούς και Ελληνοαμερικανούς ιστορικούς και σπάνιο αρχειακό υλικό (βίντεο-συνεντεύξεις επιζώντων απεργών, φωτογραφίες, άρθρα εφημερίδων, κείμενα ντοκουμέντα και τραγούδια).

Στιγμιότυπο από την ταινία, όπου απεικονίζεται η κηδεία του Κρητικού αγωνιστή και συνδικαλιστή Λούη Τίκα

Ακολούθησε ομιλία με θέμα τους Εργατικούς Αγώνες στις ΗΠΑ, από τον Κωστή Καραταράκη, πρόεδρο της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου. Στην εισήγησή του αναφέρθηκε  στις πιο σημαντικές στιγμές του εργατικού κινήματος στις ΗΠΑ και στους εργατικούς αγώνες που έχουν αναπτυχθεί σε αυτή τη χώρα, όπου συνέβησαν και τα γεγονότα το Μάιο του 1886 που οδήγησαν στην καθιέρωση της Εργατικής Πρωτομαγιάς.

Την Πρωτομαγιά Πέμπτη 1/5/25 τα σωματεία συμμετείχαν απεργιακή συγκέντρωση στην Πλατεία Αγίου Νικολάου.  Ακολούθησε πορεία στους δρόμους του Αγ. Νικολάου,  ενώ το Λαϊκό Γλέντι που είχε προγραμματιστεί να γίνει στο Θεατράκι της Λίμνης αναβλήθηκε λόγω του άσχημου καιρού.

(αναδημοσίευση από το Σύλλογο Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου

Σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των δομών ψυχικής υγείας στο ν. Λασιθίου – δημοσίευμα στο σημερινό φύλο της εφημερίδας ΑΝΑΤΟΛΗ

Αναδημοσίευση από το Σύλλογο Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου

Το Δ.Σ. της ΕΝΙΛ για την Παγκόσμια Ημέρα της Υγείας Δευτέρα 7 Απρίλη και την απεργία της Τετάρτης 9 Απρίλη

Η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας δεν είναι γιορτή – είναι μέρα αγώνα!
Η Ένωση Νοσοκομειακών Γιατρών Λασιθίου καταγγέλλει την υποβάθμιση της δημόσιας υγείας και την επιχειρούμενη μετατροπή της σε πεδίο κερδοφορίας για τους ιδιώτες. Κάθε μέρα στα νοσοκομεία βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή, κρατώντας όρθιο ένα σύστημα που σταδιακά καταρρέει από τις πολιτικές της υποχρηματοδότησης, της ιδιωτικοποίησης και της εγκατάλειψης.
Η υγεία δεν είναι προνόμιο, είναι καθολικό δικαίωμα! Και αυτό το δικαίωμα θα το υπερασπιστούμε με κάθε τρόπο.
Διεκδικούμε:
1. Μαζικές, μόνιμες προσλήψεις υγειονομικού προσωπικού.
2. Αύξηση της χρηματοδότησης για το ΕΣΥ.
3. Κατάργηση των ΣΔΙΤ και των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων.
4. Δημόσια και δωρεάν υγεία για όλους.
5. Σεβασμό στα δικαιώματα και τις συνθήκες εργασίας των υγειονομικών. Αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού.


Δίνουμε δυναμική απάντηση στους σχεδιασμούς που θέλουν την υγεία εμπόρευμα και τους ασθενείς πελάτες.
Οργανώνουμε την αντίστασή μας, υψώνουμε φωνή και διεκδικούμε όσα μας ανήκουν!


Το Δ.Σ. της ΕΝΙΛ με ομόφωνη απόφασή του συμμετέχει στην πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 9 Απρίλη.


9 Απρίλη – απεργούμε, διαδηλώνουμε, διεκδικούμε υγεία δημόσια, δωρεάν και καθολική για όλους χωρίς ταξικό πρόσημο.


Για το Δ.Σ.

Άγιος Νικόλαος, Παρασκευή 4 Απριλίου 2025

Για το Δ.Σ.:

Ο Πρόεδρος, Καραταράκης Κώστας

Ο Γραμματέας, Αλεξανδρόπουλος Αργύρης

Παράσταση διαμαρτυρίας σωματείων υγείας  την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου στις 12.30 μμ. στην 7η ΥΠΕ στο  Ηράκλειο

Η κατάσταση στις δομές του ΕΣΥ στην Κρήτη συνεχώς επιδεινώνεται λόγω αποχωρήσεων γιατρών και προσωπικού. Σημαντικές κλινικές και τμήματα υπολειτουργούν και κάθε μήνα μένουν πολλές κενές εφημερίες σε κρίσιμες ειδικότητες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν σοβαρές δυσκολίες και κίνδυνοι στην αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών και να γίνονται συχνά διακομιδές ασθενών σε άλλα νοσοκομεία, ενώ την ίδια στιγμή επιδεινώνονται οι συνθήκες εργασίας με υπερεργασία, εντέλλεσθε και μετακινήσεις.

Εκ των πραγμάτων αποδείχθηκε ότι τα υποτιθέμενα κυβερνητικά μέτρα για την προσέλκυση προσωπικού, δεν λειτούργησαν ως αποτελεσματικό κίνητρο, αλλά ως προσπάθεια δημιουργίας άλλοθι για την πολιτική διάλυσης και εμπορευματοποίησης του ΕΣΥ. Παράλληλα συνεχίζεται και η έλλειψη νοσηλευτικού, διοικητικού, τεχνικού και υποστηρικτικού προσωπικού, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση των συνθηκών νοσηλείας, τη μείωση των χειρουργικών τραπεζιών και των κλινών ΜΕΘ, και τη συστηματική παραβίαση της εργασιακής νομοθεσίας.

Από την πλευρά μας ζητήσαμε και ζητάμε  αυξήσεις αποδοχών , μαζικές προσλήψεις, μονιμοποίηση  των συμβασιούχων  και βελτίωση των συνθηκών εργασίας. Αυτός είναι ο μοναδικός αποτελεσματικός τρόπος για να ανασχεθεί το κύμα αποχωρήσεων,  να υπάρξει ενίσχυση με προσωπικό και βελτίωση της κατάστασης των δομών του ΕΣΥ. Με αυτό το πλαίσιο και με αιτήματα για στήριξη του δημόσιου συστήματος υγείας ενάντια στην κυβερνητική πολιτική εμπορευματοποίησης, και συρρίκνωσης του ΕΣΥ, αποφασίζουμε να συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις και να προχωρήσουμε σε παράσταση διαμαρτυρίας στην 7η ΥΠΕ στο Ηράκλειο την Πέμπτη 6/2/25 στις 12.30 μμ.

Καλούμε όλα τα σωματεία και τους εργαζομένους να ανταποκριθούν στο κάλεσμα για να στείλουμε ακόμα ένα δυνατό μήνυμα προς την κυβέρνηση.

ΔΣ Σωματείου Εργαζομένων ΠΑΓΝΗ

ΔΣ Ένωσης Εργαζομένων Βενιζελείου

ΔΣ Συλλόγου Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου

ΔΣ Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Ρεθύμνου

ΔΣ Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου

ΔΣ Συλλόγου Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου – Κ.Υ. Ιεράπετρας

ΔΣ Συλλόγου Εργαζομένων Πρωτοβάθμιας Υγείας Κρήτης

ΔΣ Συλλόγου Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου ΚΥ Σητείας

ΔΣ Συλλόγου Νοσηλευτών ΕΣΥ ν. Λασιθίου

ΔΣ Συλλόγου Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου ΚΥ Νεάπολης

ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Το Δ.Σ. της ΕΝΙΛ με ομόφωνη απόφασή του, στηρίζει ανεπιφύλακτα το δημοκρατικά και νόμιμα εκλεγμένο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Λασιθίου, το οποίο είναι πλήρως αναγνωρισμένο από την ομοσπονδία των εκπαιδευτικών (ΟΛΜΕ). Με την στήριξη αυτή, εκφράζουμε και την έντονη αντίθεσή μας σε οποιαδήποτε προσπάθεια παρέμβασης στην εσωτερική αυτονομία των πρωτοβάθμιων συνδικαλιστικών ενώσεων, στην παρεμπόδιση της δράση τους, όπως στην δυνατότητα ενημέρωσης των εργαζομένων για αυτήν.

Η συλλογική συνδικαλιστική ελευθερία προστατεύεται από το Ελληνικό Σύνταγμα,  από όλες τις διεθνείς συμβάσεις και σύμφωνα εργασίας, όπως και από την Οικουμενική Διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου του ΟΗΕ

Άγιος Νικόλαος 30 Ιανουαρίου 2025

Εκ του Δ.Σ. της Ένωσης

Καραταράκης Κώστας (πρόεδρος)

Αλεξανδρόπουλος Αργύρης (γραμματέας).

Συμμετοχή στην διαμαρτυρία για τα Τέμπη

Το Δ.Σ. της ΕΝΙΛ ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα του νομαρχιακού τμήματος ΑΔΕΔΥ Λασιθίου, ομόφωνα αποφάσισε την συμμετοχή της Ένωσης στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας για το έγκλημα των Τεμπών την Κυριακή 26 Ιανουαρίου στις κεντρικές πλατείες των πόλεων του νομού, στις 12 το μεσημέρι.

Άγιος Νικόλαος 24 Ιανουαρίου 2025

Εκ του Δ.Σ. της Ένωσης

Καραταράκης Κώστας (πρόεδρος)

Αλεξανδρόπουλος Αργύρης (γραμματέας).

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΛ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΧΩΡΟ «ΠΥΡΟΒΟΛΟΣ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΛ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΧΩΡΟ «ΠΥΡΟΒΟΛΟΣ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ

Άγιος Νικόλαος, 24 Ιανουαρίου 2025

Το Δ.Σ. Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου υπερασπιζόμενο τις αρχές και τις αξίες της μη εμπορευματικής πληροφόρησης, της ελεύθερης ανταλλαγής απόψεων και ιδεών στον δημόσιο-κοινωνικό χώρο, καθώς  και της αδιαμεσολάβητης ενημέρωσης, με ομόφωνη απόφασή του συμπαραστέκεται στον Κοινωνικό Χώρο «Πυρόβολος» που δραστηριοποιείται στην πόλη του Αγίου Νικολάου. Θεωρώντας ότι η ενημέρωση αυτού του τύπου δεν αποτελεί με κανέναν τρόπο ρύπανση, καλεί την δημοτική αρχή και το δημοτικό συμβούλιο της πόλης να διαγράψει το εξοντωτικό χρηματικό πρόστιμο που επιβλήθηκε σε μέλη του Χώρου για αφισοκόλληση τον Μάιο του 2024.

Εκ του Δ.Σ.

Καραταράκης Κώστας (Πρόεδρος)

Αλεξανδρόπουλος Αργύρης (Γραμματέας)