ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΩΝ ΣΕ ΜΕΙΚΤΕΣ, ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ – ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΩΝ ΣΕ ΜΕΙΚΤΕΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ – ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΣΗΤΕΙΑΣ

Άγιος Νικόλαος, 23 Ιανουαρίου 2025

Με μια αναιτιολόγητη και αυθαίρετη απόφαση του Επιστημονικού Συμβουλίου, του διευθυντή Ιατρικής Υπηρεσίας και της Διοίκησης του Γ.Ν. Σητείας, ένα μέρος των ενεργών εφημεριών της μόνιμης παιδιάτρου και διευθύντριας της Παιδιατρικής του νοσοκομείου, μετατράπηκε σε μεικτές για τον μήνα Ιανουάριο.

Πρόκειται για μια παλιά και πάγια τακτική των διοικούντων τα νοσοκομεία, με μοναδικό κριτήριο του περιορισμού του «κόστους των εφημεριών», αφού η μεικτή εφημερία αποζημιώνεται με το 70% περίπου της ανάλογης που προβλέπεται για την ενεργό.  Μια τακτική, που όμως έχει αρνητικές και πολλάκις σοβαρές συνέπειες τόσο για τους ασθενείς, όσο και για τους γιατρούς.

Με την απουσία έμπειρης παιδιάτρου τις νυχτερινές ώρες:

  • Απειλείται η ασφάλεια των μικρών ασθενών, ειδικά τους μήνες αυτούς που υπάρχει έξαρση των ιογενών και βακτηριακών λοιμώξεων του αναπνευστικού συστήματος (περίοδος της γρίπης).
  • Η παιδίατρος λόγω της αυξημένης προσέλευσης των μικρών μας ασθενών, υποχρεώνεται εκ των πραγμάτων σε συνεχή παρουσία στο Νοσοκομείο, χωρίς όμως να αμείβεται με ενεργό εφημερία και το κυριότερο, χωρίς να δικαιούται αντισταθμιστική ανάπαυση (ρεπό) την επόμενη ημέρα, αφού αυτή δεν ισχύει για τις μεικτές εφημερίες.

Η μετατροπή των ενεργών εφημεριών σε μεικτές με τρόπο αυθαίρετο όπως έγινε στο νοσοκομείο Σητείας, παραβιάζει σαφέστατα τις διατάξεις του Νόμου 3329/2005 που ορίζει ότι οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα θα πρέπει να γίνεται με γραπτή και αιτιολογημένη εισήγηση του Προέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου και έγκριση από τον Αναπληρωτή Διοικητή. Επίσης, συμβάλλει στην επιδείνωση της υπερεφημέρευσης και υπερεργασίας και μάλιστα «απλήρωτης» σε ένα μέρος της, γεγονός που λειτουργεί ως σοβαρό αντικίνητρο για την προσέλευση νέων ειδικών γιατρών στο Νοσοκομείο Σητείας που τα τελευταία χρόνια βασανίζεται από βαθιά υποστελέχωση σε κρίσιμες και καίριες ειδικότητες για την λειτουργία μιας δευτεροβάθμιας νοσοκομειακής δομής, όπως είναι η Παιδιατρική και η Εσωτερική Παθολογία.

Ασφαλής εφημερία χωρίς την παρουσία ειδικού και έμπειρου γιατρού δεν νοείται.

Απαιτούμε:

Διατήρηση των ενεργών εφημεριών των ειδικευμένων γιατρών.

Άμεσες προσλήψεις με πραγματικά οικονομικά και επιστημονικά κίνητρα, ώστε να υπάρχει σταθερά ένας ειδικός γιατρός για κάθε προβλεπόμενη ειδικότητα στις εφημερίες των νοσοκομείων.

Για το Δ.Σ. της ΕΝΙΛ

Κώστας Καραταράκης (πρόεδρος),

Αργύρης Αλεξανδρόπουλος (γραμματέας)

Ανακοίνωση της ΕΝΙΛ και του Συλλόγου Εργαζομένων ΓΝΑΝ για τη διενέργεια απογευματινών χειρουργείων στο νοσοκομείο Αγ. Νικολάου


Σε σχέση με τη διενέργεια απογευματινών  δωρεάν χειρουργείων στο νοσοκομείου Αγ. Νικολάου θα θέλαμε να αναφέρουμε τα παρακάτω:

— Από τη δεκαετία του 1990 ως το 2015 στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου λειτουργούσαν 2 χειρουργικές αίθουσες για τακτικά χειρουργεία, (δηλαδή 10 χειρουργικά τραπέζια την εβδομάδα) και γίνονταν περισσότερες από 2000 χειρουργικές επεμβάσεις ανά έτος.  
Από το 2015 λόγω έλλειψης νοσηλευτικού προσωπικού οι αίθουσες μειώθηκαν σε  μιάμιση (δηλαδή 7 χειρουργικά τραπέζια την εβδομάδα) και γινόταν περίπου 1700 χειρουργικές επεμβάσεις το έτος.
Το τελευταίο τρίμηνο του 2023 λόγω έλλειψης αναισθησιολόγων, οι αίθουσες μειώθηκαν σε μία την εβδομάδα (5 χειρουργικά τραπέζια την εβδομάδα) ενώ υπάρχουν και εβδομάδες που τα χειρουργικά τραπέζια είναι 4.
Μέχρι σήμερα, για το 2024, έχουν γίνει 1070 χειρουργεία και ο τελικός αριθμός για το 2024 δεν θα ξεπεράσει τα 1150. Σε σχέση με το 2023 έχουν γίνει 300 χειρουργικές επεμβάσεις λιγότερες και σε σχέση με τα έτη πριν το 2015, ο αριθμός των χειρουργικών επεμβάσεων ανά έτος έχει μειωθεί κατά 1000, δηλαδή περίπου στο μισό, λόγω έλλειψης νοσηλευτικού προσωπικού και αναισθησιολόγων.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, το αν θα γίνουν 15 απογευματινά οφθαλμολογικά χειρουργεία στο ΓΝΑΝ στο σύνολο, δεν θα δώσει καμία ουσιαστική λύση.         

— Περισσότερες από 12 ημέρες το μήνα στο ΓΝΑΝ δεν εφημερεύει αναισθησιολόγος και δεν γίνονται έκτακτες χειρουργικές επεμβάσεις. Επίσης υπάρχουν πλέον κάποιες ημέρες που στο ΓΝΑΝ δεν υπάρχει αναισθησιολόγος ούτε το πρωί και δεν γίνονται ούτε πρωινά τακτικά χειρουργεία.
Δηλαδή γίνονται πλέον τακτικά απογευματινά χειρουργεία παρουσία αναισθησιολόγου σε ένα νοσοκομείο στο οποίο στο 1/3 των ημερών δεν  μπορούν να γίνονται επείγοντα  χειρουργεία επειδή δεν εφημερεύει αναισθησιολόγος και στο οποίο  κάποιες ημέρες   (2-4 κάθε μήνα) δεν γίνονται ούτε πρωινά τακτικά χειρουργεία!!!

— Ο κίνδυνος από τα απογευματινά δωρεάν χειρουργεία είναι ότι η κυβέρνηση τα χρησιμοποιεί ως δόλωμα, ως τυράκι, για να προωθήσει τα απογευματινά επί πληρωμή χειρουργεία. Ο υπουργός υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στις 27/11/24  μιλώντας στη Βουλή ανέφερε  «τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία θεσμοθετήθηκαν ως εργαλείο για να μειώσουμε τις μεγάλες αναμονές και για να κάνουμε τα επί πληρωμή απογευματινά χειρουργεία, ως όχημα για ξεκινήσουμε τα επί πληρωμή απογευματινά χειρουργεία». Αυτός είναι ο και κίνδυνος από τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Χρησιμοποιούνται ως όχημα από την κυβέρνηση για να προωθηθούν σε δεύτερο χρόνο τα επί πληρωμή απογευματινά χειρουργεία.

— Η μόνη λύση για να μην υπάρχουν μεγάλες αναμονές ασθενών  για χειρουργεία στο ΓΝΑΝ είναι να δοθούν αυξήσεις στις αποδοχές με παράλληλη βελτίωση των συνθηκών εργασίας, έτσι ώστε να σταματήσουν να βγαίνουν άγονες οι θέσεις που προκηρύσσονται. Αν στο ΓΝΑΝ προσληφθούν 3 αναισθησιολόγοι και επιπλέον νοσηλευτικό προσωπικό, τότε θα μπορούσε να επανέλθει η λειτουργία του χειρουργείου τα πρωινά στις δύο χειρουργικές αίθουσες ( 10 χειρουργικά τραπέζια την εβδομάδα) και να διπλασιαστεί ο αριθμός των επεμβάσεων που γίνονται χωρίς να χρειάζονται απογευματινά χειρουργεία.
Όμως η κυβέρνηση δεν το θέλει αυτό, δεν αλλάζει πολιτική και προωθεί τις πληρωμές από τους ασθενείς, τη στιγμή που στην Ελλάδα υπάρχει το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιωτικών δαπανών για την υγεία από όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στοχεύοντας στην πλήρη εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίηση της δημόσιας υγείας.

ΔΣ Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου
ΔΣ Συλλόγου Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου

Συμμετοχή στην Πανελλαδική Σύσκεψη του ΠΑΜΕ 9-10 Νοεμβρίου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου ομόφωνα αποφάσισε την συμμετοχή της Ένωσης στην Πανελλαδική Σύσκεψη του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου (ΠΑΜΕ) στην Αθήνα, στις 9 και 10 Νοεμβρίου.

Μαζί με σωματεία υγειονομικών, Ενώσεις Ιατρών ΕΣΥ, εργατικά σωματεία και μαζικούς φορείς, κλιμακώνουμε τους αγώνες ενάντια στις πολιτικές υποχρηματοδότησης και ιδιωτικοποίησης του Εθνικού Συστήματος Υγείας και της απροκάλυπτης πριμοδότησης του ιδιωτικού επιχειρηματικού τομέα και των εμπόρων της Υγείας.

Άγιος Νικόλαος, 31 Οκτώβρη 2024

Εκ του Δ.Σ.

Καραταράκης Κώστας (Πρόεδρος), Αλεξανδρόπουλος Αργύρης (Γραμματέας)

Ανακοίνωση συμπαράστασης στις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών

Το Δ.Σ. της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου, με ομόφωνη απόφασή του συμπαραστέκεται στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών και στην απεργία τους  στις 23 Οκτώβρη 2024.

Οι αγώνες ενάντια στην υποχρηματοδότηση, υποστελέχωση και ιδιωτικοποίηση της δημόσιας υγείας και παιδείας, είναι αγώνες ενάντια στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές και υπέρ των δημοσίων πολιτικών ενός κοινωνικού κράτους, όπου η ελεύθερη και ισότιμη πρόσβαση στην υγεία, πρόνοια και παιδεία είναι αυτονόητο δικαίωμα για τους πολίτες του.

Άγιος Νικόλαος, 22 Οκτωβρίου 2024

Εκ του Δ.Σ.,

Καραταράκης Κώστας (πρόεδρος), Αλεξανδρόπουλος Αργύρης (γραμματέας).

Όλοι και όλες στην πανυγειονομική απεργία στις 17 Οκτώβρη

Το Δ.Σ. της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου, ομόφωνα αποφάσισε την συμμετοχή της Ένωσης στην πανελλαδική πανυγειονομική απεργία που προκήρυξαν η ΟΕΝΓΕ και ΠΟΕΔΗΝ, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου.

Απεργούμε ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της υγείας, ενάντια στην υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση. Διεκδικούμε :

Διπλασιασμό των ιατρικών μισθολογίων : 20% αύξηση, επαναφορά των δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα και επιδόματος αδείας του καλοκαιριού. Αύξηση της εφημεριακής αμοιβής ανά ώρα. Επίδομα ανθυγιεινού επαγγέλματος. Επέκταση του επιδόματος αγόνου και στους ειδικευόμενους ιατρούς.

Τήρηση των διεθνών και ευρωπαϊκών συμβάσεων για την υγιεινή και ασφάλεια της εργασίας. Όχι στην υπέρβαση του 48ώρου, μία εφημερία την εβδομάδα, εξασφάλιση των ρεπό και των αδειών του ιατρικού προσωπικού, Μαζικές και ανοιχτές προκηρύξεις θέσεων μόνιμου προσωπικού μέχρι την κατάληψή τους, ουσιαστικά κίνητρα για την στελέχωση των νοσοκομείων της επαρχίας. Επικαιροποίηση των ξεπερασμένων και απαρχαιωμένων οργανισμών των Νοσοκομείων.

Άμεση λύση στα προβλήματα του ΓΝΑΝ, στο Καρδιολογικό και Αναισθησιολογικό Τμήμα, στο Ακτινολογικό και στην ΜΕΘ. Στελέχωση του ΤΕΠ. Στελέχωση και πραγματική λειτουργία της Παθολογικής και Παιδιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου της Σητείας.

Η ΕΝΙΛ συμμετέχει στις απεργιακές συγκεντρώσεις της Πέμπτης:

Μαζί με τον Σύλλογο Εργαζομένων του ΓΝΑΝ στις 10.30 στην είσοδο των ΤΕΠ του νοσοκομείου,

Μαζί με τον Σύλλογο Εργαζομένων του Γ.Ν.- Κ.Υ. Σητείας, στις 11.00 στην κεντρική είσοδο του νοσοκομείου Σητείας.

ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. Απεργούμε για την δική μας αξιοπρέπεια και για την αξιοπρέπεια των ασθενών μας.

Άγιος Νικόλαος, 13 Οκτωβρίου 2024

Εκ του Δ.Σ.:
Καραταράκης Κώστας, Πρόεδρος.

Αλεξανδρόπουλος Αργύρης, Γραμματέας.

Το ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας για τα προβλήματα του Νοσοκομείου

Το ψήφισμα το οποίο κατά τη χθεσινή μαραθώνια, μονοθεματική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας για τα προβλήματα του Νοσοκομείου, ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία και θα κοινοποιηθεί στο αρμόδιο Υπουργείο, την Περιφέρεια Κρήτης και σε λοιπούς αρμόδιους φορείς, αναφέρει:

1) Στηρίζουμε τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του Εθνικού Συστήματος Υγείας, σαν κύριο πυλώνα παροχής υγείας όλων των βαθμίδων, προς όλους ανεξαιρέτως τους Έλληνες και εκφράζουμε την αντίθεσή μας, σε οποιαδήποτε προσπάθεια υποβάθμισης και απαξίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.

2) Ζητούμε από την Κυβέρνηση, την στελέχωση και πλήρωση όλων των θέσεων ιατρικού και νοσηλευτικού και λοιπού, υγειονομικού προσωπικού, μέσω προκηρύξεων μόνιμων θέσεων που θα περιλαμβάνουν ειδικά κίνητρα και επιπλέον παροχές για το Νοσοκομείο Σητείας.

3) Στηρίζουμε την λειτουργία και ενίσχυση του Νοσοκομείου Σητείας, της σημαντικότερης Υγειονομικής και Αναπτυξιακής δομής του Δήμου Σητείας και θα ενεργήσουμε αποφασιστικά και καθοριστικά, σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία προς την κατεύθυνση αυτή.

4) Η παροχή υπηρεσιών υγείας όλων των βαθμίδων, προς όλους τους πολίτες, είναι υποχρέωση της πολιτείας και αποτελεί δείκτη ευημερίας και πολιτισμού.

5) Το παρόν, να κοινοποιηθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο και να ζητηθεί η άποψη της ολομέλειας.

(αναδημοσίευση από την εφημερίδα «Ανατολή», 08.10.2024).

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου (ΕΝΙΛ)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου (ΕΝΙΛ), που αναδείχθηκε από τις εκλογές της Δευτέρας 30ης Σεπτεμβρίου 2024, συγκροτήθηκε σε Σώμα στις 03 Οκτωβρίου 2024, με την ακόλουθη κατανομή αρμοδιοτήτων:

  • Πρόεδρος: Καραταράκης Κώστας (Παθολόγος, Γ.Ν. Αγίου Νικολάου)
  • Αντιπρόεδρος: Γκαβανόζη Εύη (Νευρολόγος Γ.Ν. – Κ.Υ. Σητείας).
  • Γραμματέας: Αλεξανδρόπουλος Αργύρης (Γενικός Ιατρός, Κ.Υ. Τζερμιάδου).
  • Ταμίας: Χατζάκης Σταύρος (Καρδιολόγος,  Γ.Ν. Αγίου Νικολάου)
  • Μέλος: Κατσαφάρου Μαρία (Ορθοπαιδικός,  Γ.Ν. Αγίου Νικολάου)
  • Αναπληρωματικό μέλος: Στεφανάκης Νίκος ( (Γενικός Ιατρός, Γ.Ν. – Κ.Υ. Νεάπολης Λασιθίου «Διαλυνάκειο»).

Εκπρόσωποι στην ΟΕΝΓΕ: Γκαβανόζη Εύη και Αλεξανδρόπουλος Αργύρης
Ελεγκτική Επιτροπή: Μπουνιαλέτος Εμμανουήλ, (Γενικός Ιατρός, Γ.Ν. Αγίου Νικολάου), Λιανός Εμμανουήλ (Ουρολόγος, Γ.Ν. Αγίου Νικολάου), Γαϊτανάκης Νικόλαος (ΩΡΛ, Γ.Ν. Αγίου Νικολάου).

Άγιος Νικόλαος, Δευτέρα 07 Οκτωβρίου 2024

Εκ του Δ.Σ.

Καραταράκης Κώστας (Πρόεδρος), Αλεξανδρόπουλος Αργύρης (Γραμματέας).

Συναυλία «Μαζί για το ΕΣΥ» ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Χθες, 25 Σεπτέμβρη 2024, πραγματοποιήθηκε η συναυλία «Μαζί για το ΕΣΥ» που διοργάνωσε η Ένωση Γιατρών ΕΣΥ Νομού Ηρακλείου με τη συμμετοχή των Ενώσεων Λασιθίου, Ρεθύμνου και Χανίων.
Σήμερα, με χαρά και συγκίνηση, μπορούμε να μιλήσουμε για μία συναυλία με τεράστια επιτυχία!
Χιλιάδες κόσμου συγκεντρώθηκαν στο συναυλιακό χώρο του ΕΛΜΕΠΑ. Άνθρωποι όλων των ηλικιών που στήριξαν το σκοπό της συναυλίας, τραγούδησαν αγαπημένα τραγούδια, χόρεψαν στους ήχους της μουσικής.
Για όσους ήταν παρόντες, έγινε αισθητή η μοναδική ενέργεια που δημιούργησαν κοινό και μουσικοί, έγινε αισθητή η ένταση στα συναισθήματα, στα λόγια, στο τραγούδι, στις εικόνες.
Με παράλληλη παρουσίαση βίντεο που δημιουργήθηκαν αυθόρμητα από γιατρούς και ασθενείς για να εκφραστεί η αγωνία για την πορεία του δημόσιου συστήματος υγείας και η προσωπική εμπειρία τους, ο κόσμος ενημερώθηκε για την κατάσταση, πληροφορήθηκε την αγωνία των εργαζομένων στο χώρο της υγείας, αντιλήφθηκε την ανησυχία που όλη αυτή η επικίνδυνη κατάσταση γεννά.
Η διαμαρτυρία έγινε κέφι, φωνή και τραγούδι.
Με περίσσιο ταλέντο και δυναμική διάθεση οι καλλιτέχνες ξεσήκωσαν το κοινό, κράτησαν δυνατές τις φωνές και τα χέρια ψηλά έως αργά τη νύχτα.
Μπορούμε να μιλήσουμε για μεγάλη επιτυχια της χθεσινής βραδιάς και δικαίωση! Το σμίξιμο κόσμου και μουσικών ήταν μοναδικό, υπό το φως του σκοπού μας: Να διεκδικήσουμε το ΕΣΥ που δικαιούμαστε, να εμποδίσουμε την κατάρρευσή του.
Από την Κρήτη λοιπόν, στέλνουμε μήνυμα:
Με πάθος, φωνή και όραμα, τραγουδάμε ότι θα υπάρξει αγώνας, θα υπάρξουν νέες μάχες για να κρατηθεί το ΕΣΥ όρθιο, να διατηρηθούν οι εκ τη γεννέσι αρχές του για ΔΗΜΟΣΙΟ χαρακτήρα και ΙΣΟΤΙΜΗ πρό isσβαση στις υπηρεσίες υγείας.
Σας ευχαριστούμε πολύ όλους!

Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου, εκλογές Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024

Με απόφαση της εκλογοαπολογιστικής συνέλευσης της ΕΝΙΛ (Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024), προκηρύχθηκαν εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου, Επιτροπής Ελέγχου και αντιπροσώπων στην ΟΕΝΓΕ, την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου.

Οι εκλογές θα γίνουν στην αίθουσα διαλέξεων του ΓΝΑΝ (πρώτος όροφος), από τις 9.00 μέχρι τις 15.00, για τους γιατρούς του ΓΝΑΝ, του Γ.Ν. – Κ.Υ. Νεάπολης, του Γ.Ν. – Κ.Υ. Ιεράπετρας και του Κ.Υ. Τζερμιάδου. Οι γιατροί του Γ.Ν.- Κ.Υ. Σητείας, θα ψηφίσουν στο Νοσοκομείο Σητείας στο δεύτερο εκλογικό τμήμα που θα συσταθεί την ίδια ημέρα και ώρα. Όσοι συνάδελφοι από το Νοσοκομείο Σητείας κατοικούν στον Άγιο Νικόλαο και την Δευτέρα βρίσκονται σε ρεπό ή άδεια, μπορούν να ψηφίσουν στο Γενικό Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου.

Οι γιατροί που  επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα για θέση στο Διοικητικό Συμβούλιο ή/και στην ΟΕΝΓΕ ως αντιπρόσωποι, είτε στην Επιτροπή Ελέγχου, μπορούν να στείλουν mail στο:

enilblog@yahoo.com

όπου, εκτός από το ονοματεπώνυμο-θέση υπηρεσίας, θα αναφέρουν και πού θέλουν να είναι υποψήφιοι.

Το δικαίωμα εγγραφής για όσους ψηφίζουν πρώτη φορά ορίζεται στα 5 ευρώ και η ετήσια συνδρομή μέλους, πάλι στα 5 ευρώ. Με άλλα λόγια, δεδομένου ότι κανένα μέλος της ΕΝΙΛ δεν κατέβαλε την συνδρομή του για το 2023, όλοι πρέπει να καταβάλουν 5+5 (10) ευρώ.

Ο απολογισμός δράσης του προηγούμενου Δ.Σ. είναι αναρτημένος στο blog της ΕΝΙΛ,
Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου | (ΕΝΙΛ) (enil.blog)

Η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη λόγω των σημαντικών εξελίξεων στον χώρο της Υγείας και του ΕΣΥ ειδικότερα και στην ανάγκη ύπαρξης ισχυρής συνδικαλιστικής εκπροσώπησης για την ανάδειξη και προάσπιση των επαγγελματικών και επιστημονικών συμφερόντων μας.

Εκ του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης:

Κώστας Καραταράκης, Πρόεδρος

Αργύρης Αλεξανδρόπουλος, Γραμματέας