Ανακοίνωση Ε.Γ. ΟΕΝΓΕ για τις παραιτήσεις γιατρών

Η ΟΕΝΓΕ, οι Ενώσεις νοσοκομειακών γιατρών – μέλη της ΟΕΝΓΕ και τα σωματεία εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία, εδώ και πάνω από ένα έτος έχουμε πολλές φορές επισημάνει την καταιγίδα παραιτήσεων ειδικευμένων γιατρών λόγω εφημεριακής υπερεξόντωσης, λόγω αναγκαστικών εντολών για ετεροαπασχόληση και μετακίνηση και λόγω επιστημονικής και μισθολογικής απαξίωσης. Δυστυχώς όχι μόνο δεν λήφθηκε κανένα απολύτως ουσιαστικό μέτρο από τους κυβερνώντες αλλά οι επικίνδυνες και έκνομες εντολές για ετεροαπασχόληση και διαρκείς μετακινήσεις συνεχίζονται αντί να καλύπτονται οι τραγικές ελλείψεις με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Το αποτέλεσμα είναι πως η καταιγίδα παραιτήσεων όχι απλά κλιμακώνεται αλλά πλέον εξελίσσεται σε λειτουργική κατάρρευση πολλών νοσοκομείων της περιφέρειας και επίσης σε λειτουργική κατάρρευση τμημάτων νοσοκομείων στις πιο μεγάλες πόλεις. Ενδεικτικά τις τελευταίες μόνο μέρες:

1. Στο νοσοκομείο Σπάρτης το ίδιο το Επιστημονικό Συμβούλιο με έγγραφό του 3/8/23 αναφέρει 3 (τρεις) παραιτήσεις ειδικευμένων Παθολόγων με αιτία την εργασιακή εξάντληση λόγω υποστελέχωσης και υπερεφημέρευσης. Το Επιστημονικό Συμβούλιο επισημαίνει επίσης στο ίδιο έγγραφο πως εμβαλωματικές «λύσεις» με εφημερία τομέα δεν είναι ασφαλείς για τους ασθενείς και διαχέουν το πρόβλημα σε όλο το νοσοκομείο.

2. Στο νοσοκομείο Χανίων επίσης έγινε γνωστό στις 5/8/23 πως υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους 4 (τέσσερεις) ειδικευμένοι Χειρουργοί αναφέροντας πως η ιατρική υποστελέχωση του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών, με δεδομένη την τεράστια υπερφόρτωση του νοσοκομείου ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες, καθιστά δυσχερέστατη ως αδύνατη την λειτουργία των τμημάτων Γενικής Χειρουργικής.

3. Στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου έχουν προειδοποιήσει πως προτίθενται άμεσα να υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους 2 (δυο) ειδικευμένοι γιατροί (Παθολόγος και Αιματολόγος) γιατί εκτός όλων των άλλων το τελευταίο διάστημα η διοίκηση της 7ης ΥΠΕ αναγκάζει γιατρούς από τα νοσοκομεία του Ηρακλείου να εφημερεύουν και στο νοσοκομείο Ρεθύμνου όπου η Παθολογική κλινική είναι υπό διάλυση επίσης λόγω παραιτήσεων. Μάλιστα πρόσφατα για το θέμα αυτό έχουν γίνει επίσημα αναφορά προς την εισαγγελία (από την Ένωση νοσοκομειακών γιατρών Ρεθύμνου) και εξώδικο (από την Ένωση νοσοκομειακών γιατρών Ηρακλείου).

Η κυβέρνηση έχει την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για αυτά τα διαλυτικά φαινόμενα. Είχε έγκαιρα προειδοποιηθεί αλλά αντί για προσλήψεις ιατρικού προσωπικού συνέχισε τον εξαναγκασμό γιατρών σε ετεροαπασχόληση – διαρκείς μετακινήσεις – εφημερία υπερεξόντωση με αναμενόμενο αποτέλεσμα περισσότερες παραιτήσεις, δηλαδή μοιραίο φαύλο κύκλο λειτουργικής κατάρρευσης.

Από την άλλη πλευρά η ΟΕΝΓΕ, οι Ενώσεις νοσοκομειακών γιατρών, όλοι οι υγειονομικοί θα συνεχίσουμε και θα κλιμακώσουμε τον αγώνα μαζί με τον υπόλοιπο λαό – τους χρήστες υγείας – τους κατοίκους, αξιοποιώντας κάθε μορφή πάλης. Αποδεικνύεται στην πράξη πως είναι μονόδρομος για την διατήρηση του στοιχειώδους αγαθού της δωρεάν δημόσιας περίθαλψης.  

Σχετικά με την επιστολή διαμαρτυρίας της Συντονίστριας Διευθύντριας του Ορθοπαιδικού Τμήματος του Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου για αλλαγή στο πρόγραμμα εφημεριών

Άγιος Νικόλαος, 03 Αυγούστου 2023

Το Δ.Σ. της Ένωσης Ιατρών ΕΣΥ Λασιθίου (ΕΝΙΛ) με απόφασή του, προσυπογράφει την επιστολή διαμαρτυρίας της Διευθύντριας και επιστημονικά υπεύθυνης της Ορθοπαιδικής Κλινικής του ΓΝΑΝ σχετικά με την αλλαγή του προγράμματος εφημεριών στο Τμήμα της.

  • Υπεύθυνοι για την σύνταξη των προγραμμάτων εφημεριών των ιατρών είναι οι διευθυντές που συντονίζουν την λειτουργία των τμημάτων τους. Τα προγράμματα καταρτίζονται ανάλογα με τις ανάγκες των τμημάτων, αλλά και τους όρους, προϋποθέσεις – δυνατότητες των ιατρών που υπηρετούν σε αυτά, προκειμένου να είναι ασφαλή· τα συγκεκριμένα δεδομένα, οι υπεύθυνοι συντονισμού διευθυντές γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα.
  • Σύμφωνα με τον Νόμο 3329 του 2005 (άρθρο 9, παράγραφος 3α), « η κατάρτιση και εισήγηση του ετήσιου και μηνιαίου προγράμματος εφημερίων των ιατρών των Τομέων και Τμημάτων του Νοσοκομείου και η έγκαιρη υποβολή του στον Αναπληρωτή Διοικητή του Νοσοκομείου για έγκριση, ή όπου αυτός δεν υπάρχει, στον Διοικητή. Οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα των εφημεριών γίνεται μόνο με γραπτή και αιτιολογημένη εισήγηση του Προέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου και έγκριση από τον Αναπληρωτή Διοικητή, ή όπου αυτός δεν ορίζεται, από τον Διοικητή.», διαδικασία η οποία δεν φαίνεται – σύμφωνα με την διευθύντρια της Ορθοπαιδικής Κλινικής – να τηρήθηκε στην προκειμένη περίπτωση.
  • Η Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου (ΕΝΙΛ), όπως και οι υπόλοιπες Ενώσεις Ιατρών ΕΣΥ, από θέση αρχής, είναι αντίθετες στα προγράμματα εφημεριών που καλούν τους νοσοκομειακούς ιατρούς για υπερεφημέρευση και υπερεργασία, θεωρώντας ότι με αυτόν τον τρόπο δεν επιλύονται τα προβλήματα υποστελέχωσης των τμημάτων, αλλά αντιθέτως επιτείνονται.
  • Το Δ.Σ. της ΕΝΙΛ, επιφυλάσσεται να καλέσει τα μέλη της, να αποσύρουν την συναίνεση τους για την πραγματοποίηση εφημεριών που υπερβαίνουν τον εβδομαδιαίο χρόνο εργασίας των 48 ωρών, είτε το απόλυτα αντίστοιχο όριο των 60 ωρών εργασίας την εβδομάδα (α.3Ν.4498/2017).

Για το Δ.Σ. της Ένωσης:

Καραταράκης Κώστας , ΠρόεδροςΑλεξανδρόπουλος Αργύρης, Γραμματέας

ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ: Για τις μετακινήσεις παθολόγων ιατρών από το Βενιζέλειο για κάλυψη εφημεριών στο Γενικό Νοσοκομείο Ρεθύμνου

Ηράκλειο, 28/07/2023

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή το γεγονός των μετακινήσεων παθολόγων ιατρών από το Βενιζέλειο για κάλυψη εφημεριών στο Γενικό Νοσοκομείο Ρεθύμνου, ως Iατρικός Σύλλογος Ηρακλείου σεβόμενοι τόσο την υγεία των ασθενών και των δύο Νομών, αλλά ταυτόχρονα και την ασφάλεια και σωστή επιστημονική λειτουργία των ιατρών μελών μας, θα θέλαμε να δηλώσουμε τα εξής:

  • Πάγια θέση μας είναι η κάλυψη των θέσεων και όχι οι μετακινήσεις των ιατρών από νοσοκομείο σε άλλο νοσοκομείο.
  • Η κάλυψη των αναγκών στο νοσοκομείο Ρεθύμνου, που εδώ και έξι χρόνια ταλανίζεται από την έλλειψη των ιατρών, αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα που δεν λύνεται με μετακινήσεις. Η επανάληψη της ίδιας ατελέσφορης λύσης όλα αυτά τα χρόνια, δεν μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένη, αφού το πρόβλημα παραμένει ίδιο και απαράλλαχτο.
  • Οι μετακινήσεις γιατρών προς το νοσοκομείο του Ρεθύμνου ταυτόχρονα υπονομεύουν την ήδη οριακή λειτουργία του ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟΥ ΠΝΗ που de facto δέχεται τεράστια πίεση με υποστελεχωμένες τις κλινικές του. Δημιουργείται επίσης ο κίνδυνος να ναρκοθετηθεί και η λειτουργία γενικότερα των παθολογικών Κλινικών, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος και για παραιτήσεις ιατρών και για άγονες προκηρύξεις στο μέλλον, λόγω της πρακτικής των συνεχών μετακινήσεων.
  • Έτι δε περαιτέρω, επειδή η ασφάλεια και υγεία ενός ασθενούς δεν εξαρτάται μόνο από την αντιμετώπιση του στα επείγοντα, αλλά και από την διερεύνηση μετά την είσοδο του στην κλινική και την κατάλληλη θεραπεία του. Έτσι είναι εξίσου σημαντικό την επόμενη μέρα να υπάρχει συνέχεια στην παρακολούθηση και θεραπεία του ασθενή από παθολόγους ιατρούς που λειτουργούν μόνιμα στην κλινική και όχι απλά από τον επόμενο εφημερεύοντα ιατρό, καθώς αυτό λειτουργεί αρνητικά για την θεραπεία του ασθενή.Για το λόγο αυτό και επιστημονικά, η παθολογική κλινική Ρεθύμνου, είναι επισφαλής με τις ολιγόωρες παραμονές συναδέλφων από αλλά νοσοκομεία.
  • Η αντιμετώπιση του πολυσύνθετου προβλήματος του νοσοκομείου Ρεθύμνου όπως έχει φανεί ως τώρα δεν γίνεται με εντέλλεσθε και μετακινήσεις γιατρών αποδυναμώνοντας άλλες κλινικές αλλά θα πρέπει να γίνει άμεσα κάλυψη των θέσεων και να δοθούν επιπλέον οικονομικά κίνητρα για τους ιατρούς, εφόσον δεν έχουν αποδώσει οι έως τώρα προκηρύξεις .

Το πρόβλημα στελέχωσης του ΕΣΥ καθίσταται ολοένα και σοβαρότερο και υπάρχει κίνδυνος να οδηγήσει σύντομα στην κατάρρευση κλινικών, που χωρίς αυτές είναι αδύνατη η λειτουργία των Νοσοκομείων (πχ Παθολογικά, Αναισθησιολογικά, Ακτινολογικά Τμήματα). Απαιτούνται σύντομα λύσεις ουσιαστικές και με προοπτική και όχι λύσεις εμβαλωματικές που απλά στο τέλος της ημέρας θα επιδεινώσουν το πρόβλημα!

Ο Πρόεδρος                                                             Ο Γεν. Γραμματέας

Αλέξανδρος Π. Πατριανάκος                           Νικόλαος Εμμ. Λαθουράκης

Δελτίο τύπου Ένωσης Γιατρών ΕΣΥ Ρεθύμνου

«Το πάμε κι όπου βγει», έγινε «ξέρουμε που θα βγει» και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

Το γαϊτανάκι των μετακινήσεων του τρόμου έχει γίνει πια μόνιμο καθεστώς.

Η κυβέρνηση οδεύει με γοργούς ρυθμούς προς την πλήρη διάλυση του δημόσιου συστήματος υγείας.

Αρνείται να στηρίξει το ΕΣΥ και παράλληλα οδηγεί στην έξοδο βίαια τούς εναπομείναντες νοσοκομειακούς γιατρούς.

Ο στόχος να μείνει η Κρήτη με ένα νοσοκομείο αναφοράς (ΠΑΓΝΗ) και τα υπόλοιπα να μετατραπούν σε εφημεριακά κέντρα, δεν αργεί να επιτευχθεί.

Η πλήρης ηθική, επιστημονική και εργασιακή απαξίωσή μας, δεν αφήνει καμία άλλη επιλογή σε πολλούς συναδέλφους πέρα από την παραίτηση για να διαφυλάξουν στοιχειωδώς την αξιοπρέπεια τους.

Η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει πώς οι μετακινήσεις καταλήγουν με μαθηματική ακρίβεια στην υποβάθμιση και στο κλείσιμο τμημάτων.

Η παθολογική κλινική του νοσοκομείου μας λειτουργεί εικονικά και επί της ουσίας βρίσκεται σε μια κατάσταση χειρότερη από το κλείσιμο, αφού ΥΠΕ και διοίκηση για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους επιχειρούν να αποκρύψουν με ποικίλες μεθοδεύσεις την αλήθεια, που βιώνουν με τραγικό τρόπο όσοι έχουν την ατυχία να »νοσηλευτούν» στην κλινική κάτω από αυτές τις συνθήκες.

Η παθολογική κλινική »λειτουργεί» πια αποκλειστικά με συναδέλφους μετακινούμενους, όπου έχουν εξαναγκαστεί να δουλέψουν ακόμη και 48ωρο, όπου ο ένας παραδίδει στον άλλο μια κλινική που ουσιαστικά δεν γνωρίζει ενώ καλείται παράλληλα να συνδράμει στο ΤΕΠ και σε άλλες κλινικές.

Παράλληλα οι λιγοστοί εξουθενωμένοι ειδικευόμενοι θα είναι σύντομα παρελθόν όπως και οι αγροτικοί για όλες τις δουλειές.

Μόνο αντικίνητρα υπάρχουν πλέον για τους νέους γιατρούς οι οποίοι θα μείνουν μακριά από το νοσοκομείο Ρεθύμνου, για να μην γίνουν οι αποδιοπομπαίοι τράγοι ενός συστήματος που διαλύεται.

Τι αποφάσισαν λοιπόν οι φωστήρες μας μπροστά στο αδιέξοδο;

Να μοιράσουν δίκαια βέβαια, την διάλυση παντού.

Δεν τους φτάνει που έκλεισαν την παθολογική του Ρεθύμνου. Θέλουν να κλείσουν και του Βενιζελείου και αργότερα ίσως του ΠΑΓΝΗ.

Η διάλυση της παθολογικής, σε συνδυασμό με το μαρτυρικό ΤΕΠ όπου γίνεται πόλεμος καθημερινά και την χειρουργική που υπολειτουργεί έχει οδηγήσει σε σοβαρή υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών πρωτόγνωρη για το νοσοκομείο μας. ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΖΩΕΣ!

Το μόνο μέλημα ΥΠΕ και διοίκησης είναι να βρουν ένα όνομα για το κουτάκι της εφημερίας χρησιμοποιώντας κάθε αθέμιτο μέσο, επιβεβαιώνοντας αυτό που φωνάζουμε χρόνια τώρα, πώς μετατρεπόμαστε δηλαδή σε υποβαθμισμένο εφημεριακό-διαμετακομιστικό κέντρο.

Στεκόμαστε αλληλέγγυοι δίπλα στους συναδέλφους μας απο το Ηράκλειο, που εξαναγκάζονται με την απειλή της απόλυσης να κάνουν εφημερίες στο Ρέθυμνο σε συνθήκες απόλυτης επισφάλειας.

Καταγγέλλουμε στους Ρεθυμνιώτες το Υπουργείο Υγείας, την ΥΠΕ και τη διοίκηση του νοσοκομείου ως αποκλειστικά υπεύθυνους για τη διάλυση της παθολογικής και την ανεπανόρθωτη υποβάθμιση του νοσοκομείου μας.

Απαιτούμε μαζί με το σύνολο των συναδέλφων μας στα νοσοκομεία της Κρήτης:

  • Να σταματήσουν άμεσα οι διαλυτικές μετακινήσεις.
  • Να δοθεί άμεσα γενναία αύξηση στους μισθούς των υγειονομικών και να θεσπιστούν επιτέλους ειδικά κίνητρα για την περιφέρεια.
  • Να προκηρυχθεί άμεσα το σύνολο των κενών οργανικών θέσεων.

Καλούμε τον λαό του Ρεθύμνου, το λαό της Κρήτης να πάρει ξανά την υπόθεση του ΕΣΥ στα χέρια του.

Για να ακυρώσουμε τη νεοφιλελεύθερη θανατοπολιτική.

Για το δικαίωμα όλων στη ζωή με αξιοπρέπεια.

Ρέθυμνο 31-07-23

Ένωση Γιατρών ΕΣΥ Ρεθύμνου

Αίτημα για αποπληρωμή των νυχτερινών, αργιών, υπερωριών

Το Δ.Σ. της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου, με απόφασή του συμπαραστέκεται στο δίκαιο αίτημα του Συλλόγου Εργαζομένων Αγίου Νικολάου, για την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων πρόσθετων αμοιβών για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο του 2023 στους εργαζόμενους του Νοσοκομείου. Για μία ακόμα φορά, ζητείται το αυτονόητο. Η άμεση και χωρίς καθυστερήσεις πληρωμή της εργασίας μας.

Εκ του Δ.Σ.

Άγιος Νικόλαος, 30 Ιουλίου 2023

Καραταράκης Κώστας, Πρόεδρος

Αλεξανδρόπουλος Αργύρης, Γραμματέας

Πληρώθηκαν οι απλήρωτες εφημερίες των γιατρών «πρώτης γραμμής» του ΓΝΑΝ

Από το σημερινό φύλλο της εφημερίδας «Ανατολή».

Συμμετοχή της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου στην απεργιακή συγκέντρωση της Πρωτομαγιάς 2023, στην πλατεία Αγίου Νικολάου

Απεργιακή συγκέντρωση της Πρωτομαγιάς

Όλοι και όλες στην πλατεία Αγίου Νικολάου στις 10 π.μ.

Το Σωματείο Εργαζομένων ΠαΓΝΗ εκφράζει τη διαμαρτυρία του για τα «εντέλλεσθε» στο ΓΝΑΝ

Το Σωματείο Εργαζομένων ΠαΓΝΗ εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για τα «εντέλλεσθε» και τον εξαναγκασμό σε απλήρωτη εργασία 8 ιατρών του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου από τη Διοίκηση του Νοσοκομείου.

Η αναγκαστική εργασία δεν μπορεί να αποτελεί «μονόδρομο» και «μοναδική επιλογή» της Διοίκησης τη στιγμή μάλιστα που οφείλονται στους ιατρούς μεγάλα ποσά από δεδουλευμένες εφημερίες από πέρυσι.

Απαιτούμε από τη Διοίκηση του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου να ανακαλέσει άμεσα τα «εντέλλεσθε» και από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας να προχωρήσει άμεσα στην αποπληρωμή των δεδουλευμένων ποσών.

Στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις και τα αιτήματα του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου για την αποπληρωμή των δεδουλευμένων εφημεριών των ιατρών, την άρση των “εντέλλεσθε”, τον διπλασιασμό του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας για όλους τους εργαζόμενους στα νοσοκομεία και την ένταξη όλων των ειδικοτήτων  στο επίδομα σε διαφορετικές κατηγορίες χωρίς αποκλεισμούς.

Για το ΔΣ

Ο Πρόεδρος, Βρύσαλης Δημήτρης

Ο Γεν. Γραμματέας, Κοκοβάκης Γρηγόρης

Δελτίο τύπου της Ένωσης Γιατρών ΕΣΥ Ρεθύμνου (ΕΓΕΣΥΡ)

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΛΑΣΙΘΙ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ  ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΣΤΟ ΓΝΑΝ

– Η επιβολή της καταναγκαστικής απλήρωτης εργασίας, η επιβολή δηλαδή ενός καθεστώτος μόνιμης επιστράτευσης στους νοσοκομειακούς γιατρούς, αποτελεί τον κανόνα ειδικά στα πιο υποστελεχωμένα νοσοκομεία της περιφέρειας.

– Η συνειδητή εξουθένωση των εργαζομένων του ΕΣΥ αποτελεί βασική προτεραιότητα του καθεστώτος και απαραίτητη προϋπόθεση της διάλυσης του ΕΣΥ.

– Στο νοσοκομείο Ρεθύμνου βρέχει »εντέλλεσθε» χρόνια τώρα δια πάσαν νόσον..

Από την αναγκαστική υπερεφημέρευση, τις αναγκαστικές εφημερίες στην κλινική covid,τις υποχρεωτικές εισαγωγές σε κλινική χωρίς γιατρούς, μέχρι την υποχρεωτική άμεση λειτουργία ΜΕΘ covid, χωρίς γιατρούς, χωρίς κατάλληλους χώρους…

– Η πολιτική των »εντέλλεσθε» και των μετακινήσεων είναι μονόδρομος και οδηγεί στο κλείσιμο τμημάτων όπως αποδεικνύει η τραγική εμπειρία άλλων νοσοκομείων, γι’ αυτό και έχει προκαλέσει την απόλυτη και καθολική καταδίκη, τόσο των Ενώσεων γιατρών ΕΣΥ, όσο και της ΟΕΝΓΕ.

– Έχουν ήδη περάσει στην ιστορία οι μεγάλες κινητοποιήσεις του λαού στο Ρέθυμνο για τη διάσωση της δημόσιας υγείας, με αποκορύφωμα το πρόσφατο μεγαλειώδες παλλαϊκό συλλαλητήριο.

– Χιλιάδες κρητικοί έχουν κατέβει στους δρόμους από τα Χανιά μέχρι το Λασίθι για να καταδικάσουν την πολιτική της διάλυσης και να διακηρύξουν ότι το δικαίωμα στη ζωή δε μπαίνει στο χρηματιστήριο, είναι αδιαπραγμάτευτο.

– Οι νοσοκομειακοί γιατροί, δε μπορούν να ζήσουν ένα χρόνο απλήρωτοι, γιατί δεν έχουν άλλο εισόδημα ούτε προνομιακές χρηματοδοτήσεις όπως κάποιοι μανδαρίνοι του καθεστώτος.

Καλούμε τη διοίκηση του Γ.Ν. Αγ. Νικολάου να αποσύρει άμεσα τα εντέλλεσθε και να καταβάλει, όπως έχουν υποχρέωση όλα τα νοσοκομεία, τα δεδουλευμένα στους συναδέλφους.

Ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία σ’ εμάς δεν περνάνε.

Όποιος έχει απέναντι του το λαό εισπράττει στο ακέραιο τα επίχειρα της πολιτικής του.

Ρέθυμνο 23-04-23                                                 Για το ΔΣ

Ο πρόεδρος                                     Ο αντιπρόεδρος

Σαριδάκης Γ.                                   Μαρκάκης Χ.