ΕΙΝΑΠ για τις διακομιδές των νεογνών

menn

Οποιαδήποτε διακομιδή ασθενούς, με οποιοδήποτε μέσο, αποτελεί μια σημαντική και ευαίσθητη διαδικασία, η οποία απαιτεί υψηλού βαθμού επιχειρησιακή ικανότητα, σε συνδυασμό με άμεση και ολοκληρωτική εφαρμογή του γνωσιακού background των οργανωτών και εκτελεστών της. Η παραπάνω αρχή, ισχύει ακόμα περισσότερο στην διακομιδή των νεογνών, όπου η φροντίδα τους, αποτελεί απαράβατο και ιερό κανόνα σε όλες τις πολιτισμένες κοινωνίας σε κάθε ιστορική περίοδο. Άκρως ενδιαφέρουσα η ανακοίνωση του ΔΣ της ΕΙΝΑΠ για το ζήτημα της διακομιδής νεογνών στα νοσοκομεία, (πρόβλημα το οποίο απασχολεί και το ΓΝΑΝ, με πρόσφατο το παρά λίγο τραγικό συμβάν του τραυματισμού της συναδέλφου αναισθησιολόγου, σε ανάλογη επιχείρηση).

Αθήνα, 06/06/18

Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ, και μετά από καταγγελία που δεχτήκαμε από αντιπροσωπεία των νοσοκομείων Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, Νίκαια, Αλεξάνδρα, Αττικό και Έλενα Βενιζέλου, σας ενημερώνει ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την διακομιδή νεογνών στα νοσοκομεία.
Ο τωρινός τρόπος διακομιδής είναι επικίνδυνος και στηρίζεται στην συμμετοχή γιατρών παιδιατρικών κλινικών στο πρόγραμμα εφημερίας του ΕΚΑΒ, κάτι το οποίο δημιουργεί χαώδες πρόβλημα στην λειτουργία των μονάδων, καθώς όλες λειτουργούν με τουλάχιστον 50% ακάλυπτες οργανικές θέσεις. Υπάρχει απόφαση του ΣτΕ που έχει κρίνει αυτόν τον τρόπο λειτουργίας παράνομο, καθώς οι γιατροί αναγκάζονται σε υπερεργασία υπερβαίνοντας το νόμιμο όριο των εφημεριών ανά μήνα.
Η διακομιδή νεογνών είναι μια πάρα πολύ σημαντική και ευαίσθητη διαδικασία, η οποία πρέπει να εκτελείται από εξειδικευμένο προσωπικό με καθορισμένους τούς ρόλους όλων των συμμετεχόντων. Το ΕΚΕΠΥ είναι υπεύθυνο για την διοικητική καί επιχειρησιακή οργάνωση της διακομιδής, και οι γιατροί θα βρίσκονται πάντα στην διάθεσή του για να βοηθήσουν με τον προσδιορισμό των αναγκαίων επιστημονικών κριτηρίων.
Ζητάμε από το υπουργείο Υγείας την άμεση λύση του προβλήματος με προσλήψεις εξειδικευμένου μόνιμου ιατρικού προσωπικού με ταχύτατες διαδικασίες.

Ανακοίνωση – καταγγελία του απερχόμενου ΔΣ της ΕΙΝΗ

 

xatzikosta_nosokomeio_ioanninon

 

  • Καταδικάζουμε την ανακοίνωση, που δημοσιεύεται στο ygeia. net και με την οποία γίνεται προσπάθεια να πεισθούν οι συνάδελφοι ότι η εκδικασθείσα τον Ιανουάριο του 2018 µισθολογική προσφυγή των ιατρών κλάδου ΕΣΥ του Γενικού Νοσοκοµείου Ιωαννίνων «Γ. ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ» έγινε ολικά δεκτή µε την 188/2018 απόφαση του Τριµελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Ιωαννίνων.
  • Η απόφαση που πάρθηκε αφορά μόνο τους τρείς συναδέλφους που με έξοδα της ΕΙΝΗ προσέφυγαν ενδεικτικά εκ μέρους όλης της ένωσης και κατά συνέπεια δεν δικαιώνονται ολικά όλοι οι γιατροί της ΕΙΝΗ, αλλά μόνο οι τρείς προσφεύγοντες. Η συγκεκριμένη απόφαση εναρμονίζεται με την 431/26-2-2018 απόφαση της Ολοµέλειας του ΣτΕ, που αποκαθιστά αναδροµικά το µισθολόγιο των προσφευγόντων ιατρών, ως προς τις τακτικές και πρόσθετες αποδοχές τους και κατά συνέπεια σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί ολική δικαίωση, αλλά προπάθεια να δημιουργηθεί η ψευδεπίγραφη εντύπωση για δικαίωση όλων των γιατρών από τους συνδικαλιστές που στηρίζουν την κυβερνητική πολιτική στο χώρο της υγείας και έχει φέρει τους νοσοκομειακούς γιατρούς στη σημερινή κατάσταση.
  • Αντιστρατεύεται την προσπάθεια της ΟΕΝΓΕ που αφού απευθύνθηκε σε δικηγόρους, εκτίμησε τα πράγματα και κατέληξε ομόφωνα στη συνεδρίαση του Γενικού Συμβουλίου στις 29.03.2018 να ασκηθεί τριτανακοπή κατά της επίμαχης απόφασης και να καλυφθεί το σύνολο των εξόδων από την Ομοσπονδία. Την Παρασκευή 27.04.2018 κατατέθηκαν στο ΣτΕ μέσω της Ο.Ε.Ν.Γ.Ε τρία δικόγραφα τριτανακοπής. Το ένα, που αφορά τα Νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας της Αθήνας – Πειραιά έχει 2.338 τριτανακόπτοντες. Το δεύτερο και το τρίτο, που αφορούν τα υπόλοιπα Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας όλης της χώρας έχουν 2.321 και 2.387 αντίστοιχα τριτανακόπτοντες. Συνολικά 7.046 συνάδελφοι από όλη τη χώρα.
  • Είναι σημαντικό και ταυτόχρονα ελπιδοφόρο ότι μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, χιλιάδες συνάδελφοι μέσω των Ενώσεων, μελών της Ομοσπονδίας μας, αλλά και μεμονωμένα, δήλωσαν συμμετοχή στην άσκηση τριτανακοπής.

Συνάδελφοι ο αγώνας για την αποκατάσταση των μισθών μας δεν εξαντλείται στη δικαστική διεκδίκηση για την οποία ήδη κινούμαστε δικαστικά. Καμία αυταπάτη ότι αρκεί μία απόφαση δικαστηρίου που θα μας δικαιώνει  για να ανακτήσουμε τις απώλειες που είχαμε τα χρόνια της κρίσης. Μόνο ο οργανωμένος, μαζικός, συλλογικός αγώνας μπορεί να φέρει αποτελέσματα.

Συνεχίζουμε πιο αποφασιστικά, πιο μαχητικά μέχρι την τελική δικαίωση. Δεν κάνουμε βήμα πίσω!

Αφήνουμε τα λιβελογραφήματα σαν την παραπάνω ανακοίνωση στην κρίση κάθε συναδέλφου!

Το απερχόμενο ΔΣ της ΕΙΝΗ

Ανακοίνωση της ΟΕΝΓΕ για τις υπουργικές αποφάσεις για τις ιατρικές ειδικότητες και εξειδικεύσεις

Αθήνα 24 Μαΐου 2018

Α.Π: 8839

 ΘΕΜΑ: «Υπουργικές αποφάσεις για τις ιατρικές ειδικότητες και εξειδικεύσεις»

 Από το πρωτότυπο κείμενο των Υπουργικών Αποφάσεων με θέμα το χρόνο και το περιεχόμενο ιατρικών  ειδικοτήτων και εξειδικεύσεων, που έχει διαρρεύσει σε μερίδα του τύπου και έχει σταλεί για δημοσίευση στο ΦΕΚ, προκύπτει ότι για μία ακόμη φορά επιχειρείτε να προωθήσετε πίσω από τις πλάτες των γιατρών, χωρίς καμία ενημέρωση της Ομοσπονδίας, σοβαρές αλλαγές που αφορούν την ιατρική εκπαίδευση.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα εξής:

 -Αναδιαρθρώνεται η δομή και το περιεχόμενο για μια σειρά ειδικότητες. Κύριο στοιχείο η διάσπαση του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης με συνέπεια την αύξηση της ανομοιογένειας, που έτσι και αλλιώς υπάρχει, εξαιτίας των διαφορετικών συνθηκών που επικρατούν στα διάφορα νοσοκομεία (στελέχωση, υλικοτεχνική υποδομή), άρα και τη  δημιουργία ειδικευμένων γιατρών πολλών ταχυτήτων.

 Στο σχέδιο της Υπουργικής Απόφασης με θέμα: «Σύσταση, μετονομασία ιατρικών ειδικοτήτων, καθορισμός χρόνου και περιεχομένου άσκησης για την απόκτηση του τίτλου ειδικότητας» προβλέπεται ότι:

 -Για την ειδικότητα της Γενικής Ιατρικής, ο χρόνος ειδίκευσης στα επιμέρους τμήματα  της βασικής θεωρητικής και κλινικής εκπαίδευσης θα καθορίζεται από το Συντονιστή Εκπαίδευσης με βάση «τις εξατομικευμένες  εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε ειδικευόμενου». Η θέση της ΟΕΝΓΕ είναι ότι ο καθορισμός του χρόνου ειδίκευσης στα επιμέρους τμήματα π.χ. Καρδιολογική, Πνευμονολογική, Νευρολογική κλπ. δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε Συντονιστή Εκπαίδευσης. Ο χρόνος ειδίκευσης στα επιμέρους τμήματα πρέπει να είναι συγκεκριμένος και να εξασφαλίζεται ότι όλοι οι ειδικευόμενοι θα εκπαιδεύονται για το χρονικό διάστημα που απαιτείται.

 -Για την ειδικότητα της Εσωτερικής Παθολογίας, το πρόγραμμα  της  εκπαίδευσης σε συναφείς ειδικότητες και εξειδικεύσεις της εσωτερικής παθολογίας θα εξατομικεύεται ανάλογα με «τις μελλοντικές ανάγκες του κάθε ειδικευόμενου και σε συνάρτηση με τις ανάγκες και τις δυνατότητες του Εκπαιδευτικού Κέντρου».

 Η θέση μας είναι πως η εκπαίδευση στο επιστημονικό αντικείμενο π.χ. του Σακχαρώδους διαβήτη ή της Λοιμωξιολογίας, είναι αναγκαία για την κατάκτηση της επιστημονικής επάρκειας  στην  εσωτερική  παθολογία  και θα πρέπει να εξασφαλίζεται σε όλους τους ειδικευόμενους  της αντίστοιχης ειδικότητας και όχι απλώς «να ενθαρρύνεται η άσκηση τους σε αυτές» και μάλιστα «μόνο στα  Εκπαιδευτικά Κέντρα που διαθέτουν μονάδες  εξειδίκευσης» όπως αναφέρεται στο κείμενο της Υπουργικής Απόφασης. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούνται ειδικευόμενοι δύο ταχυτήτων. Αυτοί που θα έχουν εκπαιδευτεί στο Σακχαρώδη Διαβήτη, τη Λοιμωξιολογία κλπ. και αυτοί που δε θα έχουν ασκηθεί στα επιμέρους επιστημονικά αντικείμενα. Αυτό θα έχει, αναπόφευκτα, επιπτώσεις στο ίδιο το περιεχόμενο της εκπαίδευσης των ειδικευόμενων στην εσωτερική  παθολογία. Επιπλέον, γεννιέται εύλογα το ερώτημα και δεδομένου ότι θεσπίζεται η εξειδίκευση στον Σακχαρώδη Διαβήτη, αν  θα έχουν τη δυνατότητα, όσοι Παθολόγοι δεν έχουν  εξειδίκευση στον Σακχαρώδη Διαβήτη, να αντιμετωπίζουν και να θεραπεύουν ασθενείς με Σ.Δ.

Σε κάθε περίπτωση, θέση της ΟΕΝΓΕ είναι ότι, η εκπαίδευση των ειδικευομένων κατά τη διάρκεια της ειδικότητας θα πρέπει να γίνεται βάσει ενιαίου προγράμματος με περιεχόμενο που θα ανταποκρίνεται στη σύγχρονη γνώση και τις εξελίξεις της επιστήμης, συνδυάζοντας διαλεκτικά το γενικό με την ειδίκευση και την εξειδίκευση.

 -Στο σχέδιο της Υπουργικής Απόφασης με θέμα: «Ονομασία, περιεχόμενο και προϋποθέσεις απόκτησης τίτλου ιατρικής εξειδίκευσης από ιατρούς που κατέχουν τίτλο ιατρικής ειδικότητας» προβλέπεται ότι: «απονομή τίτλου Εξειδίκευσης στην Επείγουσα Ιατρική δικαιούνται όσοι κατά την έναρξη ισχύος της παρούσης εργάζονται και έχουν συμπληρώσει 3 συνεχή έτη προϋπηρεσίας με σχέση πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης σε ΤΕΠ Νομαρχιακού, Περιφερειακού ή τριτοβάθμιου Νοσοκομείου». Με αυτό τον τρόπο στερούνται το δικαίωμα απόκτησης του τίτλου της εξειδίκευσης στην Επείγουσα Ιατρική όσοι εργάζονται σε ΤΕΠ με σχέση πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης και έχουν συσσωρευμένη εμπειρία, αλλά δεν έχουν συμπληρώσει 3 χρόνια κατά  την έναρξη ισχύος της Υπουργικής Απόφασης.

 -Στο άρθρο 2 της ίδιας Υπουργικής Απόφασης προβλέπεται ότι  «με  υπουργικές αποφάσεις θα καθορίζονται οι προϋποθέσεις τοποθέτησης των ιατρών προς εξειδίκευση, καθώς και όλες οι απαραίτητες διαδικασίες απόκτησης τίτλου εξειδίκευσης, όπως και ο τύπος του τίτλου». Ωστόσο για ορισμένες εξειδικεύσεις π.χ. του Σακχαρώδους Διαβήτη προβλέπεται ότι «οι προϋποθέσεις, η διαδικασία επιλογής των υποψήφιων και ο τρόπος εξειδίκευσης και εξετάσεων θα καθορισθούν από την Επιτροπή Σακχαρώδη Διαβήτη». Για την Λοιμωξιολογία προβλέπεται ότι, οι υποψήφιοι ειδικευμένοι γιατροί για εξειδίκευση «επιλέγονται μετά από συνέντευξη ενώπιον επιτροπής που ορίζεται από το Υπουργείο Υγείας». Την ίδια στιγμή η διαδικασία τοποθέτησης για εξειδίκευση στις Μ.Ε.Θ. γίνεται με κατάρτιση καταλόγου και με σειρά  προτεραιότητας που καθορίζεται από το χρόνο κατάθεσης της υποψηφιότητας.

 Θέση μας είναι ότι η διαδικασία τοποθέτησης δεν μπορεί να διαφέρει από εξειδίκευση σε εξειδίκευση και πρέπει να εξασφαλίζεται ότι η επιλογή των υποψηφίων θα γίνεται με αδιάβλητο τρόπο και ο αριθμός των εξειδικευμένων θα καθορίζεται με γνώμονα την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών του πληθυσμού.

-Υπάρχουν και άλλες εξειδικεύσεις που πρέπει να καθιερωθούν λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη της επιστήμης και της τεχνολογίας. Συμπερασματικά με τις συγκεκριμένες Υπουργικές Αποφάσεις προωθούνται σημαντικές αλλαγές  στην ιατρική εκπαίδευση.

 Απαιτούμε να μην δημοσιευτούν οι δύο Υπουργικές Αποφάσεις και να πραγματοποιηθεί άμεσα συνάντηση της ΟΕΝΓΕ με την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας για να καταθέσουμε τις προτάσεις μας.

 Επαναλαμβάνουμε ότι οι θέσεις της Ο.Ε.Ν.Γ.Ε για την ιατρική εκπαίδευση είναι στον αντίποδα των αλλαγών που προωθεί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ. Έχουμε επανειλημμένως εκφράσει τη διαφωνία μας και απορρίπτουμε τις αλλαγές που προωθούνται τόσο για τις επιμέρους πλευρές τους όσο και γιατί κατά την γνώμη της Ο.Ε.Ν.Γ.Ε, υπηρετούν την προσαρμογή του συστήματος ιατρικής εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης στις ανάγκες του εμπορευματοποιημένου Δημόσιου συστήματος Υγείας-Πρόνοιας, σε συνθήκες ενίσχυσης συνολικά της επιχειρηματικής δραστηριότητας στο χώρο της Υγείας. Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι υπερασπιζόμαστε το σημερινό σύστημα. Απεναντίας θεωρούμε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να αλλάξει το σημερινό τοπίο. Είναι επιτακτική ανάγκη να υπάρξουν ριζικές αλλαγές προκειμένου  να εξασφαλιστεί  υψηλού επιπέδου, απολύτως δωρεάν, ιατρική εκπαίδευση και μετεκπαίδευση ώστε το ιατρικό επιστημονικό δυναμικό να εξασφαλίζεται επαγγελματικά και να μπορεί να προσφέρει, στο πλαίσιο ενός αποκλειστικά δημόσιου και δωρεάν συστήματος Υγείας-Πρόνοιας, σύγχρονες, αντίστοιχες με την πρόοδο και την εξέλιξη της Ιατρικής  Επιστήμης, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας, στο ύψος των σύγχρονων αναγκών του λαού μας.

Συμμετοχή στην παράσταση διαμαρτυρίας στην 7η ΥΠΕ, την Παρασκευή 1 Ιουνίου

Συμμετοχή στην παράσταση διαμαρτυρίας στην 7η ΥΠΕ, την Παρασκευή 1 Ιουνίου

oie_Iv8SksPrenNS (1)

Ανακοίνωση

Το Δ.Σ. της ΕΝΙΛ συμπαρίσταται ενεργά και θα συμμετάσχει, στην παράσταση διαμαρτυρίας που οργανώνει ο Σύλλογος Εργαζομένων Γ. Ν. Αγίου Νικολάου, στα Γραφεία της 7 ΥΠΕ στο Ηράκλειο, την Παρασκευή 1η Ιουνίου και ώρα 11.00, για το οξύ πρόβλημα της υποστελέχωσης του Γ.Ν.Α.Ν.

Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Για το Δ.Σ. της Ε.Ν.Ι.Λ.

Ηλίας Βασιλαράς (πρόεδρος), Κώστας Καραταράκης (γραμματέας).

Οι ανακοινώσεις του Ε.Γ. της ΟΕΝΓΕ και της τριμελούς επιτροπής ΕΙΝΑ ΠΓΝΠ για το πρόβλημα με την έλλειψη κλινών στη ΜΕΘ

 

ΕΝΩΣΗ ΙΑΤΡΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΚΥ

Αθήνα 17 Μαΐου 2018

Α.Π:8836

ΠΡΟΣ: ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝ.ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, κ. ΞΑΝΘΟ ΑΝΔΡΕΑ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

ΑΝΑΠΛ.ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ, κ. ΠΟΛΑΚΗ ΠΑΥΛΟ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ 6ης ΥΠΕ

ΜΕΛΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΟΕΝΓΕ

ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΕΝΩΣΕΩΝ

ΜΜΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ε.Γ ΟΕΝΓΕ

Η συνεχιζόμενη αναστολή των τακτικών χειρουργικών επεμβάσεων στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών (Ρίο) αναδεικνύει με τον πιο δραματικό τρόπο το τεράστιο πρόβλημα των ελλείψεων σε κλίνες ΜΕΘ. Έχουμε φτάσει στο σημείο λόγω αυτών των ελλείψεων να χρησιμοποιείται ως ΜΕΘ η μετεγχειρητική αναισθησιολογική ανάνηψη ενός από τα μεγαλύτερα Νοσοκομεία της χώρας θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία των ασθενών.

Είναι πρόκληση την ώρα που πανελλαδικά παραμένουν κλειστές 150 κλίνες ΜΕΘ από τις 750 που υπάρχουν (ενώ οι ανάγκες απαιτούν πολύ περισσότερες) λόγω των δραματικών ελλείψεων σε προσωπικό και εξοπλισμό, η κυβέρνηση να κομπάζει για την ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας.

Είναι προκλητική η εκκωφαντική σιωπή τόσο του Υπουργείου Υγείας όσο και της Διοίκησης της 6ης ΥΠΕ, οι οποίες παρά τις δραματικές εκκλήσεις και τις επανειλημμένες παρεμβάσεις των γιατρών και των υπόλοιπων εργαζομένων δεν έχουν κάνει καμία ενέργεια έως τώρα για να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα.

Η ΟΕΝΓΕ απαιτεί να δοθεί λύση τώρα και να γίνουν άμεσα οι αναγκαίες προσλήψεις μόνιμου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού και η προμήθεια του κατάλληλου ιατρικού εξοπλισμού ώστε να λειτουργήσουν οι 150 κλίνες ΜΕΘ που παραμένουν κλειστές.

Είναι επιτακτική ανάγκη, πολύ περισσότερο τώρα που διανύουμε περίοδο αναμενόμενης αυξημένης νοσηρότητας.

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Ε.Ι.Ν.Α ΠΓΝΠ

Η Υγεία στην κλίνη του Προκρούστη

Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται το φαινόμενο ο χώρος ανάνηψης των χειρουργείων του νοσοκομείου του Ρίου, όπως επίσης και το τμήμα αναζωογόνησης των επειγόντων περιστατικών αλλά και οι εκάστοτε κλινικές να κατακλύζονται από διασωληνωμένους ασθενείς ελλείψει κλινών ΜΕΘ. Αποτέλεσμα είναι να διαταράσσεται η λειτουργία των χειρουργείων αλλά και να μπαίνει σε κίνδυνο η υγεία των ασθενών μιας και δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό και/ή συνθήκες νοσηλείας γι αυτά τα περιστατικά.

Την ίδια στιγμή που πανηγυρίζει η κυβέρνηση για πρωτογενές πλεόνασμα 4% η ζωή πολλών ασθενών βρίσκεται σε κίνδυνο. Πανελλαδικά υπάρχουν 150 κλίνες ΜΕΘ που λόγω προσωπικού – εξοπλισμού παραμένουν κλειστές, με τις ανάγκες να είναι ακόμα περισσότερες. Το νοσοκομείο του Ρίου εξυπηρετεί έναν τεράστιο όγκο ασθενών όλης της 6ης ΥΠΕ ελλείψει συγκεκριμένων ειδικοτήτων – κλινικών στα υπόλοιπα νοσοκομεία (π.χ. θωρακοχειρουργικής, νευροχειρουργικής κ.α.), αδυνατώντας ωστόσο να ανταπεξέλθει. Μπροστά σε ένα τέτοιο ζήτημα, η διοίκηση του νοσοκομείου, η 6η ΥΠΕ αλλά και το υπουργείο Υγείας δείχνουν απρόθυμοι, δυσχεραίνοντας το ιατρικό έργο και παράλληλα υποβαθμίζοντας συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας.

Απαιτούμε:

  • Να τοποθετηθεί επίσημα ο διοικητής του νοσοκομείου και η 6η ΥΠΕ για το ζήτημα.
  • Εδώ και τώρα να δοθεί λύση, όχι με ημίμετρα αλλά με μόνιμες προσλήψεις προσωπικού (ιατρικού – νοσηλευτικού), προμήθεια κατάλληλου ιατρικού εξοπλισμού, αύξηση του κονδυλίου για την υγεία.

Η ΤΡΙΜΕΛΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ Γ.

ΔΑΒΟΥΛΟΣ Χ.

ΤΣΟΧΑΝΤΖΗΣ Σ.

Για τον τραυματισμό της συναδέλφου αναισθησιολόγου

Άγιος Νικόλαος 19/04/2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΝΩΣΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Το Δ.Σ της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου καθώς και τα μέλη του συλλόγου, θέλει να εκφράσει την αμέριστη συμπαράσταση του στην συνάδελφο του Αναισθησιολογικού τμήματος του Γ.Ν Αγίου Νικολάου, που τραυματίστηκε σε διακομιδή ασθενών κατά την ώρα της εργασίας της από τροχαίο ατύχημα, από τον Άγιο Νικόλαο στο Ηράκλειο, καθώς και στην συνάδελφο παιδίατρο που τραυματίστηκε και εκείνη ταυτόχρονα. Η συνάδελφος στην προσπάθεια της να κάνει το καλύτερο δυνατό για τους αρρώστους που μετέφερε το ΕΚΑΒ κάτω από δύσκολες συνθήκες, με αυταπάρνηση και ανιδιοτέλεια προσέφερε τις ιατρικές της υπηρεσίες ανεξάρτητα του χρόνου της δουλειάς της.

Στην συνάδελφο Αναισθησιολόγο που νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Βενιζελείου Νοσοκομείου καθώς και στην τραυματία συνάδελφο Παιδίατρο ευχόμαστε από καρδιάς ταχεία ανάρρωση και πλήρη αποκατάσταση της υγείας των.

Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος Βασιλαράς Ν.Ηλίας

 

 

 

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Ν.Ι.Λ.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου (ΕΝΙΛ), που αναδείχθηκε από τις εκλογές της 27ης Απριλίου 2018, συγκροτήθηκε σε σώμα στις 07 Μαΐου 2018, με την ακόλουθη κατανομή αρμοδιοτήτων:
  • Πρόεδρος: Βασιλαράς Ηλίας (Οφθαλμίατρος, Γ.Ν. Αγίου Νικολάου Κρήτης).
  • Αντιπρόεδρος: Τσάριτς Άντζελα (Γενικός Ιατρός Γ.Ν. – Κ.Υ. Σητείας).
  • Γραμματέας: Καραταράκης Κων/νος (Παθολόγος, Γ.Ν. – Κ.Υ. Νεάπολης Λασιθίου Κρήτης).
  • Ταμίας: Αλεξανδρόπουλος Αργύριος (Γενικός Ιατρός, Κ.Υ. Τζερμιάδου).
  • Μέλος: Κακολύρης Νικόλαος (Γενικός Ιατρός, Γ.Ν. – Κ.Υ. Ιεράπετρας).
  • Αναπληρωματικό μέλος: Μυλοποταμιτάκης Ιωάννης (ΩΡΛ, Γ.Ν. Αγίου Νικολάου Κρήτης).

Εκπρόσωποι στην ΟΕΝΓΕ:

Βασιλαράς Ηλίας και Αλεξανδρόπουλος Αργύριος.

 

Ελεγκτική Επιτροπή:
Μαυρικάκης Γεώργιος (Νεφρολόγος, Γ.Ν. Αγίου Νικολάου Κρήτης)
Λιανός Εμμανουήλ (Ουρολόγος, Γ.Ν. Αγίου Νικολάου Κρήτης).
Γαϊτανάκης Νικόλαος (ΩΡΛ, Γ.Ν. Αγίου Νικολάου Κρήτης).
Άγιος Νικόλαος Λασιθίου
Ο Πρόεδρος του ΔΣ, Ηλίας Βασιλαράς
Ο Γραμματέας, Κώστας Καραταράκης.